امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

۷ کشته بر اثر حادثه رانندگی در جاده پارس‌آباد استان اردبیل (۲۶ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۴۵۶
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
۷ کشته بر اثر حادثه رانندگی در جاده پارس‌آباد استان اردبیل (۲۶ آذرماه ۱۴۰۱)
فرمانده پلیس راه استان اردبیل از برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه کامیونت در محور پارس آباد - اردبیل خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمد صفوی با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر امروز در اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه سمند و یک دستگاه کامیونت در محور اردبیل- پارس‌آباد در روستای بُران اصلاندوز ۷ نفر جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: خودرو سواری با پنج سرنشین از سمت اردبیل به سمت پارس‌آباد و یک دستگاه کامیونت از سمت پارس‌آباد به سمت اردبیل حرکت می‌کردند که اثر اثر این تصادف همه سرنشینان دو خودرو جان باختند.

سرهنگ صفوی گفت: علت تامه این تصادف در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه سرعت و انحراف به چپ علت اصلی بسیاری از تصادفات در راه‌های ارتباطی استان اردبیل است، از شهروندان خواست حتما احتیاط کرده و از سرعت غیرمجاز و رفتارهای پرخطر پرهیز کنند. فرمانده پلیس راه استان اردبیل همچنین به رانندگان توصیه کرد در فصل زمستان تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

جاده‌های شمالی استان اردبیل یکی از پرحادثه‌ترین راه‌های ارتباطی استان به شمار می‌روند. تصادفات رانندگی در این جاده‌ها همچنان قربانی گرفته و بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان استان را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در استان اردبیل به جاده‌هایی مربوط است که از اردبیل آغاز و با گذر از شهرستان مشگین‌شهر تا منطقه مغان در شمال امتداد می‌یابد و این مسیر بیشترین سهم از تلفات جاده‌ای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->